Sunday, June 5, 2016

Taimevägi: Kortsleht


 
 
 
 

Kortsleht on fantastiline naiste taim. Ta lehed on nii pehmed ja mõnusad, õied kaunid ja kollased ning tee aitab üle elada igakuiseid valulikke päevi... 
Taimede korjamine toimus Anna sünnipäeval Räpina lähistel. Fotod kortslehtedega kaetud kaunist naisterahvast sündisid aga täiesti spontaanselt... Neiu tegi endale parasjagu taimset näomaski, silmad suletud, me veel ei teadnud üksteise nimesidki, kuid võtsin siiski julguse kokku ja küsisin, et kas ma võin ühe pildi teha... Sain loa ja usalduse. Suur aitäh! Oli väga maagiline!
Pärast kogesin ka ise seda tunnet, mis tunne on silmad kinni lamada, vaikselt iseeneses mediteerida, üleni taimedega kaetud- fantastiline!

muusad: Maarja ja kortslehed
Räpina lähistel 2016


Soovid osaleda fotoprojektis :)?
Minu jaoks on see pildiseeria tegelikult päris oluline, sest see on esimene pilt seeriast, mida olen juba mitu aastat hinges kandnud, aga enne polnud ma selle teostuseks "valmis". Kuid nüüd tundub, et on aeg...
Selles seerias soovin kujutada meie kodumaa vägevaid ravimtaimi, tuletada meelde nende olemasolu, näidata nende ilu ja lähedast-toetavat suhet inimestega...
 
Mind väga lummab idee, et iga seisundi jaoks, mis on meis tasakaalust väljas, kasvab looduses tasakaalustav taim. Paraku on nii mõnegi jaoks põlvest põlve edasiantud (taime)tarkus erinevatel põhjustel katkenud ja me tegelikult ei teagi paljusid neid taimi, mis meid ümbritsevad ja seda, kui vägevalt me nendega koos saaksime elada...

Ka ma ise olen/olin üks neist... ei teagi, kas asi oli keerulistes perekonnasuhetes, kus peamiselt tegeleti argipäevaste käskude ja keeldudega, mitte folklooriga või meie kõigi heas tervises...
Igaljuhul mäletan selgelt seda hetke, mil kõndisin metsas ja mõistsin, et ma sugugi ei tea neid kauneid taimi seal... Aga ma tahan neid teada! Olles oma soovi öelnud, hakkasid korraga taimed mind järjest kõnetama, rääkima mulle oma maagilisi lugusid, nii endist kui minust...

Nüüd aga sooviksin sellesse vestlusesse kaasata veel kellegi... Nii ilus oleks pildistada ilusaid inimesi koos just teie jaoks tähtsate taimedega... teie oma lugudega... ja nõndaviisi koos maagilist taimeriiki sügavuti tundma õppida...

Kui sooviksid selles väikses, kuid olulises fotoprojektis osaleda, siis ole hea, kirjuta enda jaoks olulistest taimedest ning enese lugudest ning seostest nendega ning kus kohas võiks pildistada... Ning võimaluste piires tulen hea meelega teid koos nende taimedega pildistama :)

Kirjuta: RuuduSandra@gmail.com

No comments:

Post a Comment