Thursday, June 25, 2015

Ekstaas nr 7: Vabanemisruum Kütiorg

See oli üks väga metsik ja keeruline ettevõtmine. Esiteks koosnes see paljudest inimestest, teiseks mul oli enda jaoks väga selge plaan, mida ma teha tahan, aga paraku ei olnud seda võimalik teha. Mida rohkem oma plaani armud, seda raskem tundub pärast improviseerida ja seda magusamad on kogu ootamatuse ja spontaansuse viljad . Paistab, et ainult natüürmorte on võimalik etteplaneerida, aga inimnatüürmordid pole ju mu missioon. Vaid hoopis läbi fotolavastuse elu enese mõistmine, vabanemine ja ergastumine. Läbi elamine.


Algne plaan oli kujutada DJ kui šamaani ja metsikut tantsu, aga kogu ettevõtmine muutus hoopis modellide metsikuks vabanemisruumiks. Yeah! Peale minu pakutud idee ebaõnnestunuks ja võimatuks kuulutamist, kostus kaugemalt püstkoja juurest metsikuid hääli ja trummilööke. Maagilised abilised olid avastanud kellegi metsa unustatud plekk...trummid ja tagusid neid nüüd. Kõik võttis uue ja metsiku pöörde, nii, et mul jäi ebasobivat valgust trotsides üle ainult selle vabaneva hullumeelsusega antropoloomana järel joosta ja salvestada modellide läbielamisi.

See oli väga fantastiline kogemus, sest eksperiment ei andnud etteplaneeritud tulemusi, vaid kulges vastavalt fototeraapilistele printsiipidele, kus modellid kehtestavad ennast neile hetkel kõige sobivamas ja vajalikumas rollis. Ja justnimelt see ongi äge!

Fotograafi, fotolavastajana pakkusin välja ühe võimalik algrolli, millest kõik edasine hargnema hakkas. Ja see kõk oli väga vabastav, väga tugevalt energeetiliselt laetult, sest hetkel, kui minu visand enam ei toimunud, lakkas see olemast fotolavastus ning sellest sai metsik laupäevane jämm ja vabanemisruum. See oligi päris. Ning see kõik oli päris ja imeilus. Pärast kõik hingasidki justkui üks ratsionaalsusest vabastatud organism.

Oli väga võimas. Aitäh!









 

Asjaosalised: Tiit, Helena, Hain, Matšek, Tarvi, Tavo, Maari, Aitäh!
Kütiorg 2015

No comments:

Post a Comment