Saturday, August 3, 2013

Ruudu Rahumaru fotonäitus!!! :)

Tervist!

Sügisest lähen avastama Portugali maagilisi mustreid, kuid veel enne tahaks teha ühe vägeva näituse- kogemustest, nägemustest, rännakutest, äratundmistest äratuntava ja tundmatu piirimail, mida olen läbi portaalide tantsides kohanud. Rahust ja Marust. Kõikidest

Näitus toimub nii ühes maagilises metsas Lääne-Eestis kui ka Tartu mitte-Tartu osas (kui kõik läheb sujuvalt) ja teistes kohtades, mis enne oktoobrit mu teele kutsuvalt ette satuvad. Täpsem info peagi ;)

Kallid kaasvõitlejad, nüüd on teil võimalus näidata austust ja heakskiitu toetades Ruudu Rahumaru eksperimentaalselt aegruumides toimuva fotonäituse füüsilist väljatrükki.

Näitus on mulle väga oluline ning ka maailma üldise tervise huvides on tähtis, et inimesed vahetevahel kokkuvõtteid teeksid ja annaksid kõrgematele jõududele aru, millega nad vahepeal tegelenud on ning millest arusaanud.

Olen igasuguse (ka mõni euro on abiks ;)) toetuse eest väga tänulik ja mul on kleepse ja kapa peal olevaid väljatrükke ja natuke plakateid, mida võin soovikorral vastu kinkida ;).Näituste toimumiskohast-ajast annan sujuvalt teada. Esimene peax toimuma juba pooleteise nädala pärast.... :)

MTÜ TARTU MEEMILOOME INSTITUUT
221057193600
selgitus: Ruudu Rahumaru fotonäitus


Väike valik eksponeeritavaid pilte, aga siin ja ma väga loodan, et ma saan need vääriliselt võimsalt ka väljatrükkida ja selle näitusega mööda ilma ringi rännata ja seda kõige veidramates kohtades eksponeerida.

Aitäh Teile.
Ruudu Rahumaru
2013

RuuduSandra@gmail.com











No comments:

Post a Comment